jak na webové stránky
Publikováno 08.12.2012 v 19:11 v kategorii Novinky, přečteno: 46x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a stále jsou) základem seo, eventuálně raději, faktory usměrňující evaluaci webu a dohromady i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text především. Však v dnešní době už bývá zřejmé, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - ověřený pravda. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technologie. Je možné spatřit, že google klade zejména maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (určitě) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Velké množství provozovatelů webů investují velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je jistě dobré, ale jestliže www stránka není dobrá a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to vyhozené prostředky. Profesionálně vytvořené webové stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvníků stejně nám žádný profit negeneruje. A je pozdě na to zjišťovat proč web nefunguje, když tolik investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto tvorbu webu opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených klientů.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz